5 Ekim 2013 Cumartesi

   Geldiğim günden beri yatakta yaşıyorum.Bunu da elbet yataktan yazıyorum.Sabahtan akşama dek Siyami'yle yatakta yuvarlanıyoruz.Oda sürekli çay,kahve ve mandalina  kokuyor.İş arıyorum.İş başvurularına gidiyorum.Sabırla bekliyorum.Artık dünyada tek işsiz kalan insanmışım gibi davranmıyorum.Evde olmanın tadını çıkarmaya bakıyorum.Bazı şeylerin kıymetini bilmeye çalışıyorum.Tüm sevdiklerimi artık haftasonuna sığdırmaya çalışmaktan keyif almaya bakıyorum.Özlemekten şikayet etmiyorum.Kavuşabildikten sonra özlemek güzel.Okuyorum,izliyorum.Soğuğun salyangoza dönüştüren halini yaşıyorum.Kartlar gönderip,kartlar bekliyorum.Böyle.(Bu yazı Siyami'nin horlamaları eşliğinde yazılmıştır.)

2 yorum:

Mokoko Cumhuriyeti dedi ki...

ben de yatakta yaşıyorum. istanbul çok soğuk. doğalgazı açmak istemiyoruum. tüm gün yatakta oturup kitap okuyorum. bide çay içiyorum. alıştım ama güzel böyle :))

Eylül Köksümer dedi ki...

İş aramayı bıraktığın an her şey daha kolay ve güzel bir hal alıyor. Hayatımda ne işin, ne okulun olmadığı o aralık bir depresyon sebebi sanıyordum hep, sonra keyfi sürülecek bir lüks haline geldi. sonra da iş kendiliğinden geldi.
bu soğuk havalarda yorganın ve kedilerin olabilecek her işten daha iyi geliyor bence sana, bu keyif ve dinlenme halini de fazla fazla hak ettin minik kurabiyem.