15 Ağustos 2013 Perşembe

   Nefesimizi tutup suya dalıyoruz.''Tamam'' diyorsun. ''Çektim.'' Muhtemelen çok çirkin çıktım diye geçiriyorum içimden.Ama zerre umrumda değil.Çünkü mutluyum.Tıpkı aynı kadehten,bardaktan içilen içkiler nedeniyle antibiyotiğim etkisinin kaybolmasının umrumda olmaması gibi.Bisiklete biniyorum.Düşüyorum.Dizlerimize vurarak birlikte gülüyoruz.Sonra ben bisiklette ön tarafa oturuyorum.İki gün boyunca bana eşlik edecek bir morlukla.Çığlık ata ata frenleri tutmayan bir bisikleti yokuş aşağı sürüyoruz.En sevdiğimiz şey dev süpermarketlere gezmek oluveriyor birden.Kışın kaçtığımız o kapalı alanlar mabedimiz oluveriyor.Sonra susuyoruz.Uzun uzun konuşuyoruz.Planlar,programlar,hayaller.Ben de birden ampullerle ışıldayan bir ağaçlık alan hayal ediyorum.Dur diyorum.Yaprak kendine gel.Gelmiyorum.Umrumda değil.

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

gelme. çok mutlu olduğun o anda kal, aklınla, hayalinle, bir bütün ol o anla.
ışıldayan o ağaçların altında lavantalar, ortancalar da varmış. sizin için içiyormuşuz en güzel beyaz ve kırmızı şarapları. bana ne bana ne.
yazdıklarını okurken bir huzur kapladı içimi. bir çift sevgilinin çok çok mutlu olduğunu bilmeye, dinlemeye ne çok ihtiyacım varmış. öperim.

Adsız dedi ki...

Ne güzelmiş bunlar. Aşk olsa gerek bunun adı? :)

Eylül Köksümer dedi ki...

ya ben yorum yazmıştım ama!!
>_____<

yorumum nerede kaldı, kıyametleri koparırım!!