11 Nisan 2013 Perşembe

Untitled by yaprak_ataman
Untitled, a photo by yaprak_ataman on Flickr.

Günler tepelerden aşağı koşan vahşi atlar misali.Kilolar da öyle olabilir.Neyse bunu geçelim.Geçen hafta dalgalanma hallerimin canıma tak etmesiyle doktora gittim.Boynum düzleşmeye başlamış.Bir de vertigom varmış.Şimdi bir ay boyunca her gün ilaç içmekle görevlendirildim.Deneme amaçlı yogaya gitmeyi düşünüyorum.Gidip görüştüm.Eğer iyi hissedersem sonrasında da devam edebilirim.
Siyami korkuttu bu hafta hepimizi.Tüm gece kusmaya çalıştı.Bir gram uyumadan sınava koştum.Ertesi gün veteriner bademciklerin şişmiş olabileceğini söyledi.Antibiyotik iğnesini oluyor iki gündür.İyi şimdi sıpa.Bunun dışında yarın uzun zamandır istediğim bir oyunu izlemeye gideceğiz.Televizyonun altyazı açamama sorununu çözünce deli gibi film izlemeye başladık.Haftaya çarşamba sınavların bitmesini bekliyorum.Sonra bir piknik planımız var.Bakalım bakalım.

Hiç yorum yok: