26 Nisan 2013 Cuma


Sınavların bitimiyle kendimizi pikniğe attık.Uzun zamandır istiyorduk yapmayı.Caddebostan çimlerine attık kendimizi.En son 30 Ağustos'ta piknik yapmıştık bu defa 23 Nisan'a denk getirdik .Tüm resmi bayramlar itinayla piknikle kutlanır.Bunun dışında pikniğe gitmeden bir önceki haftaydı yanlış hatırlamıyorsam ''Kimsenin Ölmediği Bir Günün Ertesiydi'' oyununa gittik.En son şehir tiyatrolarında çok kötü bir oyuna gitmiş,ara verildiğinde de koşarak uzaklaşmıştık.Onun acısını çıkarmış olduk.Çok çabuk tükenen biletlerini takip etmekte ve izlemekte fayda var.

Vizelerin bitiş olmasyla kendi okumak istediğim kitaplara da yöneldim.Elimde gezinip,sınavlar yüzünden bitiremediğim iki kitabı bitirdim.Dün bir yenisine başladım.Baharın gelmesiyle balkon aşkım coştuğundan çözümü değişik usullerde buldum.Bir lokmacık güneşe kendimi atıp,ice tea ve kitapla yarattığım köşemde kutlamalar yaptım.Akşama doğru da çıkıp Kabin oyununu izledim.

Kabin de yılın güzel oyunlarından biriydi diye düşünüyorum.Devlet ve şehrin kötü oyunlarının aksine özel tiyatrolara para vermek fikri gittikçe mantıklı bir hale gelmişti kafamda.Tiyatro öğrencisi olduğum için de ücretsiz izliyor oluşum bal kaymak oldu.Bu akşam da aynı yerde bu defa Uğrak Yeri'ni izleyeceğim.Ama bu defa yalnız değilim.Dünkü yalnızlığım beni biraz salyangoza dönüştürdü.Oyun çıkışında tinercilerden koşarak uzaklaşayım derken ezilecek olmam da cabasıydı.Bugün yalnız izlemeyeceğim için mutluyum velhasıl.

Bir de dün tutulmayı izleyemedim ama o tepsi gibi haline yetiştim sanırım.

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

burada seni bekleyen bir balkonun var. içinde 20 saksıdan fazla sardunya, tombul ve şaşı kedi, sürekli doldurulan çay kupaları falan var. bir sen eksiksin.

bir de ben hastayım sizin şu pikniklerinize.