31 Mart 2013 Pazar

    Neredeyse her gün ''Hımm bugün gideyim de bloga yazı yazayım.'' diyerek dönüyorum.Ama gel gör ki burada değişen hiçbir şey yok.Blogun ismi dışında.Devam zorunluluğu zımbırtısının getirilmesi nedeniyle-tamam hep vardı ama hiç bu kadar dikkat edilmiyordu-dört yıldır hiç gitmediğim kadar gidiyorum okula.Haftasonu da kurs derken günler dolu dolu ya da yorgun yorgun geçiyor.Ama geçiyor.İngilizce kursunun iki kuru bitti.Sınıftaki insanlara tahammül edemiyorum.Ama zaten genel olarak arkadaş edinmekte zorlanan bir tip olduğum için kendime de alışıyorum.Hiçbir şeyi yanlız yapamayan biri olarak artık her şeyi kendim yapabiliyorum.2012 sonu 2013 ile gelen en güzel şey bu oldu diyebilirim.Neden yalnız bir şey yapamıyorsun diye soranlara bunu anlatmak bazen çok zor olabiliyordu.Ama kendi kendine kalma-kalamama halini bir şekilde açtım.Üç buçuk saatlik ders aralarında eve giderdim eski ben olsam.Şimdi kendimi bir bankta boş boş bir saat otururken buluveriyorum.Artık Çağrı'yı da darlamıyorum.Belki de kendimle başbaşa kalabilmemden de güzel olan bu.Asla her şeyi beraber yapan bir ikili olmadık.Ama onu katılmak istemeyeceği yerlere sürükleme arzumdan vazgeçmem ikimizin de kafasını rahatlatan bir şey oldu.Bunu altınca yılda keşfetmiş olmam ise ayrı bir durum tabi.Bunun dışında babam bu soğukta manyak gibi yazlığa gittiğinden.Ana-abla-kardeş üçlüsü olarak her akşam bir film izliyoruz.En son Dead Man's Shoes izledik.Beğendik.İlginç bir intikam öyküsüydü.Bunun dışında Filmmor festivaline gittim..İzlediklerimden en çok Bana Kuchu De'den etkilendim.İnternette var mı bilmiyorum ama merak edenler için tık yeri koydum.Bakınız TIK . Akbank Kısa Film Festivali'nde kısa filmler izledik bir de 17 mart'ta Cirque Du Soleil Michael Jackson'a gittik.Yaşadığımız en güzel deneyimlerden biriydi.İşin en güzel kısmı ise en ucuz yerden aldığımız biletlerimizin gittiğimizde en öne taşınmış olmasıydı.Ön taraflar boş kaldığı için arkadan alanları öne taşımışlar.Neredeyse ödediğimizin iki katı fiyatı olan koltuklardan mis gibi izledik.Hımm bunun dışında bu yıl da gelenek bozulmadı ve film festivaline gidemiyorum.Hem sınav haftası hem biletix zımbırtısı derken torrenta yükleneceğiz yine sanırım.Bir süredir devam eden baş dönmelerim ve mide bulantılarım dışında her şey iyi.Onun da nedenini çarşamba günü hastanede öğreneceğiz sanırım.Koca bir mart ayını böylece özetlemiş oldum sanırım.İşte böyle bir şey.Dırırırım.

Hiç yorum yok: