3 Şubat 2013 Pazar

    Haziranı düşününce mideme ağrılar giriyor.Gözlerim saniyesinde doluyor.Bir şeylerle başa çıkmak konusunda çocukluğumdan beri beceriksiz oldum.Bir an önce her şey geçsin diye öylece duruyormuşum gibi hissediyorum hep.Şimdi de dünyanın ablası ilk evlenecek insanı gibi davranıyorum.22 yaşındayım.Kendimi bildim bileli aynı odada yatıyoruz.Önce ranza şimdi yan yana yataklar.Haftasonları uyanınca ilk karşılaşılan yüz.Kimi zaman da sabahları işe gitme sesine uyanıp gülümsediğim.Dokuz yaş var aramızda.Hayatımda beni koşulsuz sevdiğini en çok hissettiğim insan o.Annemden bile önce.Annem okusa belki üzülür ama öyle.Her şeyimi anlattığım ilk arkadaşım.Her sıkıntıda koşacağım ilk insan.Çocuk yaparsam ikisi de kız olsun ve aralarında dokuz yaş olsun.Küçük olan benim gibi kendini şanslı hissetsin dedirten.Kavgalarımızda ağlatan,gülmekten ağlatan...Haziran gözümde çok büyüyor.Eve geldiğimde odada tek olacak olmak çok korkutuyor.İş bulamazsam o boşluktan çok korkuyorum.Baş edememekten çok korkuyorum.İş bulmam lazım çünkü okula gitmeyip her gün ablamı göremeden odada tek oturursam çok mutsuz olacağım.Dün nişanda hıçkırarak ağlayan tek insandım.Annem arka taraflara kaçarak ağladı.Bununla baş edemeyecekmişim gibi geliyor.Kendimi en yalnız hissettiğim şu dönemde bunları düşünüp,altı ay sonrasını düşünüp üzülüyorum.Bencillik mi sevgi bağından kafayı yemek mi bilmiyorum.Ama şunları yazarken de zırıl zırıl ağlıyorum.Çünkü ablam yan yatağımda uyuyor.Keşke biri bana yardım etse bu süreçte.Başa çıkmamı kolaylaştırsa.Bir yerlere yazmam gerekiyordu.Biriyle dertleşiyormuşum gibi.Birine içimi döküyormuşum gibi.Sevdiklerimin sağlığından başka bir şey istemiyorum.Ama bazen insanın canı çok acıyor.

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

okurken çok üzüldüm ben de. ama o kadar güzel bir şey ki yaprak, böyle güçlü bir bağ, dosttan öte kardeşlik, kardeşlikten öte dostluk...
sanırım olaylara farklı bir açıdan bakman gerekecek başa çıkmak için. odanız hala ikinizin odası, kendine ayrıca bir hayat daha kuruyor, ve eminim o hayatın içinde de sana ait harika bir yer olacak. yeni bir dönem başlıyor ikiniz için de, ve bunu yine ilk birbirinizle paylaşacaksınız, daha da büyüyorsunuz, hem fiziksel hem ruhsal olarak.
ben bu dönemi atlatırken istediğin kadar yanında olurum, sınırsız bir dinleme, konuşma ve çay içme yeteneğim var biliyorsun. ben senin üzülmeni hiç istemem. o güzel yanaklarını ortaya çıkararak kocaman gül isterim.

yaprak dedi ki...

Zaten en çok sana koşacağım biliyorum.İlk gün krizindeki verdiğin enerji nasıl işe yaradı.Çizimin hala ablamın rafında duruyor.Dokunduğun her şey güzelleşiyor Eylül.Upuzun sohbetli günlerimiz olsun.

Banyo Suyu dedi ki...

Canım benim ne şanslıymışsınız siz abla kardeş.
Zorlanırsın mutlaka ama onun mutluluğu ile mutlu olmayı, uzaktan da olsa başarmak da yeni kardeşlik görevin olacak işte :)
Eylül kadar yanıbaşında olamasam da ben de elimden geleni yaparım. İstediğin zaman burdayım.