5 Aralık 2012 Çarşamba

MERHABAĞ.

Hayat aynı monotonluğu ile devam etmekte.Anlık ''Oha çok mutsuzum'' ''At mutluluktan öleceğim'' gel gitlerimi saymazsak genel olalrak sanırım her şey yolunda.Kedili bir ev yeterince güzelken,her an didişseler ve Siyami sabah beşte ağlamaya başlasa da iki kedili bir ev çok güzel.Çünkü biri uyuduğunda gidip diğerini mıncıklayabiliyorum.Bu arada alt komşunun çocukları nedeniyle çocuklardan iyice soğudum.Sürekli flüte belirli aralıklarla üfleyen bir çocuğum olursa cinnet geçiririm gibi geliyor açıkçası.Bunun dışında paranın hiçbir şeye yetmemesi nedeniyle başvurduğum kredi çıkmadı.Zengin de olmadığımız halde ne bokuna kredi çıkmadı anlamadım.Sanırım yanlış bir işlem yaptım.Çünkü herkese çıkıyor diye düşünmüştüm.Bir de bi işe başvurdum.Olursa yazarım.Eshsiz Lgbt sitesinde yazı yazıyorum ama oradan bir gelirim yok tabi.Bu yazı benim fakirlik serzenişlerim olmayacaktı aslında neden böyle oldu bilmiyorum.Sabahtan beri sadece bir dilim ekmekle duruyorum ve sanırım şu an dünyayı yiyebilirim.Hep bu yüzden kilo alıyoruz işte arkadaşlar.Perdeleri çekili odamdan hiç çıkmak istemiyorum.Bir tek hafta sonunu seviyorum.Bir de bu  yakınlarda Eylül bana baskın yapacak diye özene bezene çıkıyorum evden.İyi ki var dediğim kişiler tam altı kişi ediyormuş saydım.

Hiç yorum yok: