1 Aralık 2012 Cumartesi

İnstagram


 



                                     

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

''life lately according to my i-phone (and josh's i-phone too)'' gibi olmuş. hatta daha güzel bile olmuş. naomi'nin aşırı şık ve yapay neşesi yerine, daha hafif, ağırlık yapmayan yaprak huzuru ve melankolisi.
siyami'nin papyonu hala ilk gördüğümdeki kadar fazla gülümsetiyor beni, şeker izin verse o'nun da iki kulağına iki kurdele taksam keşke :)

yaprak dedi ki...

Onlarinki kadar keyifli bir hayatim yok ama boyle sahane seyler yaxarak gulumseten dunya guzeli bir insan var hayatimda.Benim de sansim bu.Siyami ve Basty ile tanismani cok istiyorum.Siyamo o papyonla geziyor evde ve baktikca guluyorum ben de.Seker acik renk tuyleri ve sapsik gozleriyle tam bir kiz cocugu.Kurdeleli hali de yemelik olur tam. :)