13 Aralık 2012 Perşembe

    Hava çok soğuk.Bu bugün içtiğim ikinci kahve.Şekeri neredeyse bıraktım.2012 yılında yapılanlar listesinde buna bir tık atardım şayet öyle bir liste yapıyor olsaydım.Uzun zamandır doldurmadığım kadar dolu geçti bu haftam.Eskiden bir şeyleri yalnız yapaktan hep kaçardım.İnsan nelere alışmıyor ki,ona da alıştım.Tek başıma yemek yemekten ölesiye nefret ettiğimden aç gezdiğim zamanları hatırladım geçen gün tek başıma hamburger yerken.Hangi İnsan Hakları film festivali ile doldurdum haftayı.8 tane belgesel izledim.İzlediklerimden biriyle ilgili bir yazı yazdım: Yazı
    İki tane kitap aldım.Hala bitiremedim.Ntv Tarih aldım hala bitiremedim.Okul kütüphanesinde oturup okuduğum elli sayfa dışında doğru düzgün zaman,eskisi gibi okumaya zaman ayırmadığımı fark ettim.Haftaya bir sürü okunacak şey varken şu an burada bunu yazıyorum örneğin.Gidip o kitapları alacaktım,soğuk diye ona da üşendim.Haftaiçinde takas pazarına gittim.Beni en mutlu eden şeylerden biri o oldu.Dört tane tam sevdiğim,istediğim gibi gömlek aldım.Dün kürtajla ilgili bir söyleşiye gittim,yeni alıp kullanmaya kıyamadığım not defterine not tuttum,pişman olmadım.En önemlisi Eylül'le buluştum.İlk buluşma heyecanı yerini ikinci saniyesinde yıllardır karşılıklı sohbet ediyormuşuz hissine bıraktı.Zaten öyleydi.Sadece aramızda bir ekran vardı.O kalkmış oldu.

   
Kursta bir kur bitti diğeri de bu haftasonu başlayacak.Tembellikle soslanmış koşturmaca hali bir süre daha devam edecek gibi görünüyor.Hava soğuk.2013 geliyor.Haytap'ın 2013 takviminin tüm geliri sokak hayvanlarına gidiyor.Sadece 10 lira.Nelere vermiyoruz ki on lira.2009'dan beri kuduz aşısı olmak zorunda kaldığım,bacağımda izi kalan o ısırıktan beri dargın olduğum sokak köpekleriyle barışma kararı aldım ben.Çünkü hava gerçekten soğuk ve bazen bir baş okşaması bile yeterli olabilir,paspas gibi.
                                    

Hiç yorum yok: