27 Kasım 2012 Salı

 Kış geldiği için ev özlemim yine coştu.Kapıdan içeri girdiğimde ayaklarıma dolanan bir kedinin olduğu, hatta artık iki kuyruklu bir eve alıştığım için iki kedili bir ev istiyorum.O kadar az müzik dinliyorum ki belki o zaman kapıdan içeri girince müzik açarım hemen.Hem belki çiçek de yetiştiririm o zaman.Sıcak şarap yapmayı öğrenmek istiyorum.Çok içki içen biri olmasam da kendim yaptığım sıcak şarabı ikram etmek istiyorum misafirlerime.İçinde o adam da olsun istiyorum.Uyandığımda yanımda görmek istiyorum.Battaniye tek kişilik gibi değil örneğin.Keyfi birlikte çıksın istiyorum.Işınay gelsin.Ona değişik yemekler yapayım mesela.Birlikte yiyelim.Uzun uzun sohbetler edelim.İşten konuşmayalım,zaten okul da bitmiş olsun. Bayılmadığımız ama yine de sevdiğimiz işlerimiz olsun. Yapılan tatil planlarımız olsun.Yurtdışından alınan magnetlerle ve çektiğim fotoğraflarla dolu bir buzdolabım olsun.Şimdiki gibi fotoğraf asmaktan korkmadığım duvarları...Akvaryum da olsun. Balıklarıyla ilgilensin yine. Kedimiz balıkları rahatsız etmesin diye cam olsun  akvaryumun üstünde.Balıkları izlemesini izleyip eğlenelim.Geçen sene bugünlerde diye başlayan cümlelerimiz olsun.Keşkeli değil,özlemli değil.Gülümseten cinsten.Sade ama güzel olsun evimiz.Kimseye bir şeyi kanıtlamaya gerek yok.Sol elim yüzüksüz olsun.

Fonda da bu.

Hiç yorum yok: