17 Ekim 2012 Çarşamba

560522_10151124305657968_672033425_n.jpeg

Hava çok sıcak.İyi güzel ama havanın hala bu kadar sıcak olması beni biraz bunalttı açıkçası.En azından haftanın bir gününde yağmur filan yağsın da serinleyelim.Neyse pazartesi günü o kadar heyecan yapmışım ki heyecandan az daha kusuyordum.Kendimi hasta etmişim resmen.En sonunda uzanmak zorunda koldum.İlk gün oldukça kıhlamalı geçti.Öğlen biblo gibi koyduğum yerde duruyordu Siyami.Odadan çıktığım anda dolaba giriyordu.Akşam da annemi uyutmayacak kadar kıhlamalı geçti.Ertesi gün öğleninde Basty her gördüğü yerde sıkıştırıp kıhlayarak korkuttu çocuğu.Bugün çarşamba kıhlamalar baya azaldı.Basty daha sakin.Siyami ise evin içinde koşarak oyun oynamaya,rahatça gezmeye başladı.Şimdi koltukta yatmış uyuyor.Diğer deli kız ise kim bilir nerede.Bunun dışında çok tatlı bir pazar günü geçirdim.Gülhane Parkı'nda uzanıp filmlerin banyo ettirilmesini bekleyip,baklava yedik.Sonra tıngır mıngır evlere.Çağrı'ya hediye aldım ama bundan henüz haberi yok.Cuma günü tiyatroya gitme planımız var.Olur da gidersek o gün vereceğim hediyesini.Bunu aldım:
 
Yan tarafları gözükmüyor ama ''Bad'' ''Ugly'' şeklinde devam ediyor.Biri bana en sevdiğim filmin kupasını alsa mutlu olurdum sanırım,umarım o da beğenir.Bunun dışında Kadir Has Üniversitesi'nde geçen seneki Tezer Özlü konferanslarına gidememiştim.Bu perşembe ve cuma Yusuf Atılgan konferansları olacakmış.Yarın boş günüm ama gider miyim bilmiyorum.Cuma günü dersten çıkınca gideceğim ama öyle bir planım var en azından.İşte hayat böyle.Sekiz pati,iki kuyruk,hediyeler,konferanslar,kurs koşturmacası,yetiştirilmesi gereken okumalar,havanın sıcaklığı,bol fotoğraf.







2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

pek güzel haberler bunlar, özellikle o iki kuyruklunun bu kadar çabuk sakinleyip normal hallerine dönmeleri harika, bir kez daha iyi ki siyami sizinle diyorum.

ayrıca, çağrı ve evrimin en sevdiği film aynı :) herhalde bir beş kez falan benim yanımda izlemiştir, izlemediği zamanlarda da fonda müziğini çalıyor zaten.. kupa nerden bebek? ben de benim çocuğa alayım bundan, bayılır kesin :)

yaprak dedi ki...

Ah sorma aslında yiyorlar birbirlerini.Sabahları kıhlamalara,pati vurma seslerine uyanıyoruz.Daha doğrusu beş gündür uyuyamıyoruz.Alışacaklar ama başka çaresi yok.Veterinere sorduk o da bir ayda ancak uyum sağlarlar dedi.Basty zaten çok bireysel bir kedi.Bizi bile çok sevmiyor ki onun beraber oynayalım ve uyuyalım gibi bir arzusu da yok haliyle. :) Siyami'nin aksine :) Bir de çok üzüldüm bilsem alırken hemen haber ederdim.Bonvagon'dan almıştım ben ama Allah'tan bir sitede aynı fiyata buldum.Ta taam -->http://www.delidukkan.com/pinfo.asp?pid=300