12 Ekim 2012 Cuma

    Adeta ikinci bebeğini bekleyen bir anne adayıyım. Dün pazartesi günü için heyecanlandığımdan uyuyamadım ve sabah dersine geç kaldım. Sonra gidip mavi bir tasma aldım. Toplumsal cinsiyet rollerine dakikasında adapte oldum. Şaka şaka oğlumun gözleri mavi diye mavi aldım. Morda gözüm vardı aslında. Sonra Basty'e almadım diye-onun tasması var- vicdan yaptım. Sanırım evlat ayırdım az önce diye bir oturdu içime. Anneme çok çocuklu olmak zormuş valla anne dedim telefonda,güldürdüm onu. Bütün gün internetten siyam kedilerin özellikleri adlı videolar izledim. Evde gezinen dört pati ve iki kuyruğu düşündükçe heyecanlanıyorum. Öpülecek ıslak burun sayısı ikiye çıktı. Anladım ki bir şeyi çok isterseniz oluyor. Çocukluğum kedi sahibi olmayı hayal ederek,oyuncak kedileri okşayarak geçti. Öyle çok istedim ki demek ki annem,babam benden daha aktif hayvansever oldular. Öyle ki Boncuk ve Kılçık'ı orada bıraktıkları için ikisi de ayrı ayrı ağlıyormuş orada. Böyle bir ailede büyüdüğüm için çok ama çok şanslı hissediyorum kendimi. Umarım bir gün aynı cümleyi kuran bir birey daha olur bana benzeyen.

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

çok seviniyorum ikinci kedine kavuşacağın ve ikinci kedin siyami olduğu için. sekiz yaşında şeker,bizim ikinci siyamımız. bu sekiz yılda öğrendiğim, keşfettiğim pek çok şey var siyamlarla ilgili. kediden çok köpek onlar yaprak, sürekli yanında olmak, eşlik etmek, seni beklemek büyük zevk onlar için. şeker ilk yıllarda uykumuzda gelip nefesimizi koklardı, burnuyla dürterdi. biraz hasta, mutsuz olsak annemle, bekçi gibi başımızda bekler hep. bir de sohbet olayı var, artık her sabah burun öpme faslına eklemen gereken. uzun uzun, miyavlamadan daha kalın, tok bir sesle gününün nasıl geçtiğini, basty'ye dün gece nasıl uyuz olduğunu, hava durumunu falan konuşacak seninle, sen de ona karşılık vereceksin mecburen. kokuya ve sese diğer kedilerden daha duyarlı. ve bir de siyam erkeği olduğu için, çok daha düşkün olacak temasa, kucak, omuz her yerine tüneyecek.
vallahi ben de heyecanlıyım pazartesi günü için, epey de mutluyum :)

yaprak dedi ki...

Çok heyecanlıyım Eylül.Evde iki tane kedi fikri beni çok heyecanlandırıyor.İlk duyduğum akşam heyecandan uyuyamadım resmen.Şimdi biraz daha bu fikre alıştırdım kendimi.Basty'i çok özledim.Her ne kadar kucağa gelmeyip çok sevdirme delisi olmasa da ikisine yetecek çılgınca sevgim var.Bakalım bakalım.Pazartesi benden haber gelecektir zaten sana :)