10 Eylül 2012 Pazartesi

Vicdan Muhasebesi

Kurs başladı.Evet açıkçası elemantaryden başladığım için çok sıkılıyorum çünkü saatlerce how old are you muhabbeti yapıyoruz.Ama bazı gramerleri unutmuşum tabi.Saatleri örneğin.Bir de elemantary derecesinde olduğum için utandığımı hissettim bir an.Ben hariç herkes biliyor sanki.Sankisi fazla artık çoğu insan biliyor.Ama bu dört yılda hiç bakmadığım konuları unutmam çok normal.Hazırlık okumadığım için,tüm derslerim Türkçe olduğu için bir şeyleri unutmam da normal aslında.Ya da ben kendime haklılık payı katmak için bahaneler arıyorum.Elemantary seviyesinde kitap almakla başladım.Lawrance okuyorum.Bilmediğim kelimelerin sayısı fazla,aslında en büyük eksikliklerimden biri bu sanırım.Bunun dışında İstanbul'daki evimizde boya olacak diye Tekirdağ'a dönmek zorunda kaldım.Cuma döndüğümde de bir süre evde kalamayacağım.Böyle çok keyifli değilim bir nedense.

5 yorum:

Zedka dedi ki...

İngilizce'de gramerden çok kelime bilgisi önemli oluyor bir yerden sonra. O yüzden kitap okuman daha çok şey katar. Ben sevdiğim klasiklerin oxfordlarını bulmuştum: pride and prejudice, jane eyre, birkaç shakespeare ... güzel oluyor. hele ki shakespeare acayip kelime öğretiyor! :D

yaprak dedi ki...

Kesinlikle.Şimdi oxford elemantary seviyesinde Lawrance'ın bir kitabını aldım işte.Ama öyle ehehe 2.seviye diye küçümsememeli.Mürebbiyeydi,gözleri dikmekti bilmediğim ince ayrıntılar var mesela.Önemli olan heves sanırım.Bakalım bu azmi korursam olur herhalde :)

koko dedi ki...

Ben Danielle Steel romanlari okumustum Ingilizce'mi gelistirmek icin- romans tarzindan hic hazzetmem ama en azindan gundelik ve moderndi hikayeler. Cok edebi ve kasinti olmadiklari icin de gunluk hayatimda rahatlikla kullanacagim kelimeler ve kaliplar ogrenmistim, hem de dogal okuma akisi icerisinde. Simdi aynisini Fransizca ogrenirken yapiyorum. Bende ise yaramisti, en azindan denemeni tavsiye ederim.

yaprak dedi ki...

Elemantary için ağır olmaz mı ama?

koko dedi ki...

Hmm... Haklisin, galiba su an icin agir olur. Yine de karistirabilirsin soyle bir, nasil oldugunu gormek icin. Hic olmazsa ileri seviyelerde isine yarayabilir.