25 Eylül 2012 Salı

 

  • Okul açıldı.Ama benim için açılmadı.Dün sokakta,otobüste heyecanla okula giden ya da dönen insanlar gördüm.Kendi birinci sınıf heyecanım ve gazla yüklü halim aklıma geldi.Şimdiyse ilk hafta ders olmuyor ki zaten yae mantığıyla gitmiyorum.Haksız da çıkmıyorum işin kötüsü.
  • Havanın sıcaklığı,erken kararma olayına tam olarak geçmemiş olmamız o iç sıkıntılarına henüz girmemiş olmamın nedeni.Ama hava erken kararmaya başladığında muhtemelen ben de kararacağım.-Yazar burda çok havalı bir cümle kurdu.-
  • Bunun dışında ne film izleyebiliyorum,ne de dizi.Zaten asla düzenli dizi izleyebilen bir tip olmadım.Ama haftaya Dexter başlayacak sanırım.Heyecanlandıran şeylerden biri de bu.Bunun dışında banyo yaptırmam gereken iki film var.Ama param yok.Bir de sahaf festivaline gidip bir kitap almam gerekiyor.Ve resmen gereklilik kipi kullanmak zorundayım.Filmekimi'ne ise gidemeyeceğim yine sanırım.Yıllardır hep heveslenip hep bilet bulamadım.Bu sene de en çok Fatih Akın'ın Cennetteki Çöplük'ünü merak ediyordum.Diğerlerini daha sonra indirip de izleyebilirim diye düşündüm.Ama sabah sekiz kuyruğuna girememiş olmam,biletixde biletin gözükmüyor olması nedeniyle olmadı.Çok da umrumda değil açıkçası.Çoğu insanın şekerim festivalde şunu izledim cümlesini kurmak için gittiğini düşünüyorum açıkçası.Bari onlar gitsin de hava atsınlar.27 Eylül'e kadar Lal Gece oynuyor Yeşilçam Sineması'nda.Onu izlemek istiyorum ben.Bir sonraki film gösterimi ise Araf olacakmış.
  • Beni en çok heyecanlandıran şeylerden biri sanırım cumartesi günü Cirque du Soleil'e gidecek olmamız.Ayrıca cumartesi günü kursta birlikte geçireceğimiz ilk gün ki ben böyle günlere manasız bir önem veriyorum.
  •     Dün fark ettim ki ikimiz de Starbucks cahilleriyiz.Yılda çok çok üşüdüğüm anlarda white chocolate mocha içen bir insanım.Onun, kasadaki çocuğa sizin buzlu bir içeceğiniz vardı cümlesini kurması da benden bir farkı olmadığının göstergesi sanırım.Her neyse karamelli frappuccino çok güzelmiş.
  • Oblomov çok kalın,arada başka kitaplar okuyarak bitecek sanırım.
  • Bir metni çevirip özet yazmak zorundayım pazar gününe.Bir şeylerden sorumlu olmayı özlemişim.Ama şimdilik.Eminim bir iki güne geçecektir.
  • Kedicanları çok özledim.Unutmadan 30 EYLÜL PAZAR GÜNÜ SAAT 14.00 TAKSİM'DE OLUYORUZ.EYLEM VAR.SOKAKLAR CANSIZ KALMASIN DEMEK İÇİN.
  • Yarın üşenmezsem okula sırf Suç ve Ceza film festivalinin panellerine katılmak için gideceğim.Ayrıntılı bilgi için tık! Suç ve Ceza Film Festivali > Filmekimi Hıh.

2 yorum:

Banyo Suyu dedi ki...

ne şanslısın.
öğrenciliğini ne güzel geçiriyorsun.
aktiviteler, filmler.
yıkatamasanda sonuçta o fotoğrafları çekmiş olman bile ne güzel :)
benim de param var ama 2 aydır bir 36lık pozu bitiremedim.
üniversite hayatını evde oturup içerek ya da sabahlara kadar king oynayarak değil de böyle entellektüel aktiviteler içinde geçirenleri görünce üzülüyorum bazen okumadığıma.

yaprak dedi ki...

Ben de bir sponsor bulsam bir dört sene daha okumak isterim.Öğrencilik hiç bitmese keşke.