23 Eylül 2012 Pazar

Günler Günlerin Ardından.

Untitled by yaprak_ataman
Untitled, a photo by yaprak_ataman on Flickr.
Günlerdir internetsiz yaşayan bir insan olarak burayı özledim.Yazmayı değil belki evet,ama yazıları özlemeyi kesinlikle.Evin boyanması nedeniyle günlerdir seferi halde,bir mülteci edasıyla kaldığımız evler sonunda boya kokulu evime gelmiş bulunuyorum.Düzenli olarak gittiğim,kendime şaşıracak düzeyde heveslenerek çözdüğüm alıştırmalarım var.Evet alıştırmaları görseniz götünüzle gülersiniz,bazen ben de gülüyorum.Kabul.Ama inşa kelimesi bir temel arayışı yaratıyor ki o temel iyi olursa eser de güzel olacak gibi.Yaz bitti.Hatta sevdiğim ay bile bitti diyebilirim.Toplanan deniz kabuklarından çanlar yapılan,fotoğrafları çekilen bir yaz oldu.Geçen kışa göre daha az dersim var.On dersin varlığına on beşten sonra şükrediyor insan.Okulun son sene olması,bitsin de işe gireyim algım...Sonra da artık ''biz'' birlikte tatile gidelim hevesi...Yazının imla hatalarını,anlatım bozukluklarını evin boya kokusuna ve benim garip hevesli,heyecanlı,hayalperest halime verin.İçimden bir ses bir şeyler güzel olacak sanki Yaprak diyor.Ben de bugünlük onu dinliyorum.

Hiç yorum yok: