21 Ağustos 2012 Salı

Vedalardan hoşlanmadığım için uyumaya karar vermiştim.Çünkü birine hadi hoşçakal demek ertesi gün görüşecek olsan bile sinir bozucu.Bir sürü kabus görerek böldüm uykumu.Rüyamda n'olur bu bir rüya olsun dedikten sonra uyandım.O sinir bozuculukla yeniden uyumaya çalışsam da karşımdaki mor duvarla bir süre bakıştım.Uyuyamadım.Kalktım.O sırada yola çıkmak üzere olduğunu gördüm.Balkondan el salladım.Hava çok sıcak,canım çok sıkkındı.En sevdiğim elbisemi giyip annemin ve annesinin yanına gittim.Topladığımız deniz kabuklarından rüzgar çanı yapmalarını izledim,yardım ettim.Kedilerimizden birinin yavrusunu ilk defa gördüm.Eve döndüm,en sevdiğim elbiseyi çıkartıp en paspal kıyafetlerimi giyip bilgisayar başına oturdum.Bir dilim kek yedim.Beş kilo vererek uyansam bir sabah keşke diye düşündüm.Bir film açtım.Bitmesini beklemeden kapattım.Hava keşke hep şu andaki gibi olsa.

Hiç yorum yok: