3 Ağustos 2012 Cuma

Su ve çiçekler.

water and flowers. by yaprak_ataman
water and flowers., a photo by yaprak_ataman on Flickr.

Buraya özlemle koşuverdim birden.Sanki tüm eski dostlarımı unuttuğum bir rüya görmüşüm de uyanır uyanmaz telefona sarılmışım gibi.Her şey bıraktığım gibi ya da bıraktığınız gibi.Günler hep aynı geçiyor ama ben şikayet etmiyorum artık.Mutluyum.İçinde bulunduğum tüm koşullardan mutluyum.Her an yeniden ah çok bunaldım,çok mutsuzum diye mızıklayabilirim bu benim hakkım ama hayır bir süre mızıklamak değil mırıldanmak bile istemiyorum.İçinde bulunduğum hayatın bana verdiklerinden mutluyum.Yaşadıklarımdan mutluyum.Yaşayacaklarımdan ise umutlu olmak istiyorum.Eskiden fotoğraf çekmeden önce bile o kadar çok düşünür,o kadar pişmanlığını duyardım ki.Bugün umursamadan,tekrara düştüğümü bile bile bir sürü bulut fotoğrafı çektim.Çünkü o an yapmak istediğim oydu.Sonrasında ise çektiğim fotoğraflardan duvarına bir gökyüzü yaratmak isteyen biri çıktı.Şimdi o bulutlar banyo ettirildikten sonra Ankara'ya uçacak.Canımı sıkan ufak şeyler var.Ama düşünmek istemiyorum.Pazartesi yedi gün boyunca yanıma gelecek insanın vereceği huzuru ve güzel geçecek haftamızı düşünmek istiyorum.Kendime kurallar koydum.Yüz sayfa kitap okumadan yatağa gitmeyeceksin,kendini küçük şeyler için üzmeyeceksin.Eylül'ün yazdığı yazının üzerine bir sapık edası ile Naomi'nin blogunu en başından sonuna kadar okudum.21 yaşında evlendiğini 86'lı doğumlu olduğunu bilmiyordum örneğin.Ve blog boyunca fark ettim ki sürekli mutluluğunu paylaşıyor.Sürekli mutluyum diyor.Şükrediyor.Tamam harika bir eşi,biblo gibi bir bebeği olabilir.Yaşadığı yer asla Türkiye gibi sinir bozucu da olmayabilir.Ama sanki o Türkiye'de Kadıköy'de de yaşasa aynı Naomi olurdu.Bilmiyorum belki çok ütopik yaklaşıyorum.Ama şu an,ben sahip olduğum her şeyle-kedimden,aileme,sevgilime kadar- mutluyum ve böyle düşünmek istiyorum.Belki yarın işler değişir.Ama bugün 3 ağustos akşamında ben,şu an böyle düşünüyorum.Her şey güzel olacak ve benim hala umudum var.

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

oh içim açıldı, yaseminli yeşil çay etkisi yaptı bu sözlerin.

ben de bir kere sonuna kadar baktım bloguna, o detaylara çok şaşırdım. en başından beri ne istediğini, daha doğrusu nasıl bir hayat istediğini biliyormuş. evlilik, köpek, bebek, ikinci bebek, o seyahatler ve yemekler, hepsi istediği hayatı bilen bir kadının başına gelenler. ve ben baya romantik komedi filmi izler gibi bakıyorum o bloga :)

daha sık şükretmek? bak bu cidden güzel bir fikir.

yaprak dedi ki...

Belki çok istersek bambaşka Naomi'ler yaratırız bizde.Biraz daha histerik belki ama mutlu :)

G. dedi ki...

anaaa ne güzel kızmışın ya