28 Ağustos 2012 Salı

   İngilizce seviyem pre intermediate çıktı.Düşünün ne boktan bir haldeyim.Ama ben elemantaryden başlamak istiyorum dedim.Dört yıldır İngilizce'ye dair hiçbir şey görmemiş ve çalışmamış olmanın sonucu bu.Lisede de Almanca ağırlıklı bir ders programımız olduğundan,okul bitmeden bir kursa gitmek şart oldu.Neyse ki kursa birlikte gideceğiz.Onun son kuru o ayrı.Birbirimize pompaladığımız gazlarla birimiz dikey geçiş sınavını kazanıp dört yıllığa geçiş yaptı,birimiz de istediği bölümle yan dal yapmakta.O yüzden gaz olayını küçümsememeli.Kurs bu hafta başlayacak olsa da yarın İstanbul'dan dört günlüğüne buraya malum şahıs gelmekte.O yüzden haftaya kurs için döneceğim.Havalar biraz daha ısınsın çünkü Uçmakdere gibi bir planımız var.

7 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

ben geçen yaz kursa gitmeden önce ingilizce filmler izliyor derdimi anlatıyordum. Sonra konuşamaz ve anlayamaz oldum ıki kur gidince. Pişmanım.

Kısaca Fd dedi ki...

ben geçen yaz kursa gitmeden önce ingilizce filmler izliyor derdimi anlatıyordum. Sonra konuşamaz ve anlayamaz oldum ıki kur gidince. Pişmanım.

Zedka dedi ki...

Öncelikle "Uçmakdere" ne kadar güzel bir isimmiş. Harika .. Şu an kaçıncı kez olduğunu bilmeden kendime sayıklıyorum.

Kurs konusuna gelince ... Kolay gelsin diyorum. Elementary'den başlamak konusunda kararlı mısın ama? Çok bir konu yoktu sanki Elementary'de.
Planlarınız için bol şans, sevgiler. :)

yaprak dedi ki...

Yok yok az konu olsun ama tam pekişmiş olsun dedim.Umarım cuma günü fotoğraflarla doldururum burayı,güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

impossibility dedi ki...

Merhabaa! Çok da düzenli olmayarak yazılarını takip ediyorum. Ama nerede ne okuduğunu ve hangi bölümde yan dal yaptığını bilmiyorum. Sormak istedim :)

yaprak dedi ki...

Merhaba :) İstanbul Üni. sosyoloji son sınıf öğrencisiyim.Dramaturji ile de yan dal yapıyorum

impossibility dedi ki...

Sosyoloji okumak nasil da zevklidir ama. Dramaturji hakkinda pek bir bilgim yok :)