12 Ağustos 2012 Pazar


Huzurla dolu geçirdiğim bir haftanın sonuna gelmiş bulunuyoruz.Olanlara kısaca bakacak olursak:

  • Bu bir hafta içinde tartı bana 2 kilo 700 gram kadar ağırlaştığımı söyledi.Dün gece bir buçukta mercimek çorbası içiyordum en son.
  • Buzağı çok güzel bir hayvan.Eşek gözlerinden daha güzel gözleri var.Kedi gibi bir şey.Dibine kadar girmiş olmamsa bir şehir bebesi benim için çok ama çok güzel bir histi.Kampta öküz ve ineklerle karşılaşmıştım ama buzağı çok ayrı bir güzellik.Sütaş reklamını hepinize hatırlatmak isterim.ADETA İRİ BASTY.
  • Su altı fotoğraf makinam bozuldu.Oysa ki ona film de almıştım fakat havuza girmemle makinanın su içinde kalması bir oldu.
  • İnsanlar laf diyecek diye bazı kedileri uzaklaştırmak zorunda kaldık ve annem de ben de çok kötü hissediyoruz.
  • Hiç bu kadar çok fotoğraf çekmemiştim sanırım.
  • Deli gibi gök gürlüyor ve şimşek çakıyor şu an.Sevgili yolda.Bir an önce varsın evine.
  • Film anlamında çok verimsiz bir yaz geçirdiğimi düşünüyorum.TATİLDE SADECE 2 TANE FİLM İZLEDİM.(Gitmek-Çamur) Şaka gibi.
  • Filmli makina kullanmanın en kötü yanı telefona kalmak sanırım.Dijital olsaydı burda bu haftaya dair daha güzel,daha tatlı fotoğraf olurdu.Bilemedim.
  • Bu kadar.

Hiç yorum yok: