27 Ağustos 2012 Pazartesi

 Sanırım bölümdeki herkes nişanlı.Annem neden arkadaş edinemediğimi sorduğunda ona bu cevabı veriyorum.Neyse ki bu cevaptan tatmin olacak kadar beni tanıyan bir annem var.Eylül'ü seviyoruz evet.Tırnak işareti olanı da olmayanı da.Ama yağmurlarla geleceksen gelme eylül.Çünkü ben dahil herkes seni  ince hırka giyince yetecek,kahve içince terletmeyecek halinle sevdik.Özellikle de buraya çok fazla yağmurla gelmenden hoşlanmadım.Çünkü sokakta annelik yapmak zorunda olan kediler var ve bu kimsenin umrunda değil.Bazen elime bir neşter alıp erkek kedileri kısırlaştırma isteğiyle doluyorum.Neyse ki bu arzum Siyami'yi görünce geçiyor.Kapının açılmasıyla eve doğru koşan bir kedi beliriveriyor.Kediler çok.Birinden biri mutlaka koşuyor.Basty'le karşılaşmadan onu evden çıkarmak ise günün adrenalin salgısı.Örneğin bugünü ilginç kılanlardan biri iki kedi kavgasını ayırırken patinin yanlışlıkla bana gelmiş olması.Hedef ben değildim,yanlışlıkla elime pati yedim ve bu bence çok ilginçti.Biraz delirdim mi acaba diye düşünmüyor  değilim.Ancak eminim delilik hali biraz mutsuzlukla perçinlenen bir şeydir.Neyse ki mutsuz değilim.Pikeye sarılıp uyumayı seviyorum evet.Ama ıslanmış kediler kalbimi milyonlarca parçaya ayırıyor ve ben bundan hiç hoşlanmıyorum.


2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

o kadar iyi anlıyorum ki seni. ıslanmış, su birikintilerine girmeden yürümeye çalışan bir kedinin suratındaki ifade günümün geri kalanını mutsuz geçirmeme yetiyor. yağmurda, soğukta hiç gönül rahatlığıyla keyif yapamam o yüzden.

siyami konusunda ise içim bir tuhaf. bir yanım geçen kış evimizde gelip misafir olmuş, sonra şeker'in naletliği yüzünden vermek zorunda kaldığımız siyami'yi hatırlayıp bu sefer dinleme, al diyor. siyam erkekleri inanılmaz kibar ve etkileyici olur, dişilerinden çok daha efendidir. aklım hep bu yeni siyami'de. şeker geçen sefer yemek yemeyi bile kesmiş, dolabın tepesinden sadece siyami'yi dövmek için inmişti.. bir çözüm bulacağız bu konuya yaprak, mail attım bir sürü insana.

ve son olarak, tırnak işareti olsun ya da olmasın, eylül seni çok seviyor ve istediğin gibi gelecek.

yaprak dedi ki...

Her yere gönderdim ben de mail attım ama ses çıkmadı.İstanbul'da olsam daha kolay bulurdum kesin.Şimdi Tekirdağ'dan ya da arabayla buraya gelebilecek birine vermek gerek.Dün yağmur yağdı diye kötü oldum.Bu hayvanlar karda ne yapacak bilmiyorum.