16 Ağustos 2012 Perşembe

     Hava akşamları öyle soğuk olmaya başladı ki dün gece pikemi çıkarmak zorunda kaldım.Pike kelimesini sempatik buluyorum sanırım.Ve pike kullanılacak serinliklerden hoşlanıyorum.Terleyerek uyanmamayı,yorgana sarılmayı,toplamadan yattığım saçlarım yüzünden bunalmamayı özlemişim.Günler yine benzer şekilde geçiyor.Gündüz yüzüyorum eve geldiğimde de bilgisayarın başına geçiyorum.Gece olduğunda ise kendimi bir şeyler okumaya veriyorum.Çünkü hepinizin de bildiği gibi gece ve balkon kelimeleri bir arada çok güzel oluyor.Burada bulamadığım Notos dergisini bana aldığını haber verdi bugün.Bir de birlikte gideceğimiz İngilizce kursunun fiyatlarını araştırıp şimdiden indirim ayarlamış.''Geldiğinde daha da indirim yaptırırız.'' dedi.Bazen iğrenç bir alarm sesiyle uyanacakmışım gibi hisettiriyor en güzeli o.

1 yorum:

ozgur dedi ki...

Çok şanslısın,biz hala yanıyoruz buralarda :(
Saat bu saat olmuş evin içi hala 30 derece !!!!
Kış seni çok seviyor ve özlüyoruMMM