6 Temmuz 2012 Cuma

   Bu yazıyı balkanlardan gelecek soğuk hava dalgasının hayalini kurarak yazıyorum. Bir haftadır kıvrandıran ağrılarım benim geçer geçer nidalarım ile erteleniyordu. Ta ki dün tamam pes ediyorum doktora gidelim dememe kadar. Tekirdağ'a 18 km lik bir mesafede olduğumuzdan varmamız kolay oldu. Tekirdağ Devlet Hastanesi pis ve salaş görünümü ile Şişli Etfal ve Taksim İlk Yardım ile yarışacak cinsten. Bir de acil bölümüne gitmemizle aha ben şimdi ölecem heralde bu insanları gördükçe diye sayıklamam bir oldu. Girdiğim tüm pis tuvaletlerin önünde eğilip tövbe istedim dün girmek zorunda kaldığım tuvaletten sonra. Meğersem kum döküyormuşum. Başka hastanede olsa ultrason da isterlerdi ama bilmiyorum. Kırık olsa duramazsın mantığıyla kum olsa duramazsın diye düşünüyordum oysa kiç Durmuşum valla. Aldığım dört çeşit ilaç fayda etmezse ilaç bağımlısı olacağım herhalde. Bunun dışında günler birbirinin aynısı şeklinde sürüp gitmeye devam ediyor. Sıcaktan kendisini oradan oraya atan Basty'den bir farkım yok. Bir hafta havuza-denize girmeyen doktora attığım Emrah bakışlarımla çok tatlı olduğumu düşünmüştüm oysa ki. Neyse bugün cuma. Kim derdi ki mesai bitimleri gözleyeceksin Yaprak. Bulunduğum yere kargo gelmemesi ile başka bir ağlama konum olsun bari.

3 yorum:

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

tekirdağ devlet hastanesi gerçekten korkunç bir yer. bir keresinde zehirlenip gitmiştim de ciddiye almayıp bekletmişlerdi. sonra doktorun odasına girer girmez kusmuştum. ah ne güzel intikamdı o. geçmiş olsun sevdiceğim. kumlarını dök de gel.

Zedka dedi ki...

Doktora gitmek başlı başına bir işkenceyken o hastaneler .. O tavırlar, yüzüne çarpan o hava. Neyse ki doktora gittin ve işin bitti. Çok çok geçmiş olsun bu arada, umarım ağrıların geçer, ilaçlar amacına ulaşır da dahasına gerek kalmaz.

Bulunduğun yere kargo gelmiyor olması beni şaşırttı biraz, hani yurdun dört bir yanınaydı, ohooo.

Bol filmli, kitaplı, ağrısız günler :)

Eylül Köksümer dedi ki...

ya çok üzüldüm canının yanmasına, umarım çok hızlıca iyileşirsin, başka da canını sıkan bir durum olmaz bu yaz.

kargo teklifim hala geçerli, d&r yolladıysa, ben de yollayabilirim bir şeyler!