3 Temmuz 2012 Salı

   Her gün bir önceki gün ile aynı geçiyor. Kendimi bundan şikayet ederken bulduğumda, bütün kış beklediğin zaten bu hiçbir şey yapmama hali değil miydi diye soruyorum kendime. Cevap evet, hiçbir şey yapmamanın hayali ile tüm kışı geçirdim. Yan dal derslerinin de eklenmesiyle artan derslerimin yoğunluğu, aynı anda olan sınavlardaki yetişme telaşım yeterince yordu beni. En azından ders bırakmadan bitirdim dönemi. Altından kalkabilmiş olduğum için seviniyorum. Başvurduğum yerlerden dil eksikliğim nedeniyle olumsuz yanıt almış olmam kafama bir şeylerin iyice dank etmesine neden oldu. Kredi başvurum kabul edilirse seneye ingilizce kursuna gideceğim aldığım kredi ile. Bunları düşününce yan dal, son sene, tez yazımı ve kursun birarada beni bitireceğini daha iyi anlıyorum. Bu açıdan bakınca belki de bu benim hiçbir şey yapmadan durabildiğim son yaz tatilim olacak. Haftasonlarını gözlemeden geçirebilseydim elbette daha çekilir olurdu ama yine de razıyım. En azından haftasonları daha da güzel oluyor. Sıcağa tahammül edemeyen bir insan olduğumdan sürekli rüzgarlı bir yerde bulunmanın huzurunu yaşıyorum. Buradaki insanlara da en az sıcak kadar tahammül edemiyorum o ayrı. Köyden bir farkı olmayan bu sitede herkes birbirinin namusunu kendisine dert edinmiş nedense. Alışılagelmiş normlar tarafından elegeçirilmeme çok az kalmıştı neyse ki toplumsal cinsiyete ve kavramlara dair bir şeyler okuyup kalıplarımı kırmaya çalışıyorum. Bunun dışında elimde mama ile sürekli kapı önündeyim. Kapımızdan ayrılmayan dünya güzeli bir kedimiz var. Sanırım artık herkes onu tanıyor ama yine de bu güzelliği burada bir kez daha paylaşayım:
 
  Şimdi hamile bu güzellik.Annem bebekleri olduktan sonra onu eve almak istiyor.Basty ile birbirlerini koklamalarını sağlıyoruz ama Basty ondan korkuyor.Nasıl anlaşacaklar bilmiyorum. 15 yaş yazım burada sonlanıyor efenim. Rüzgardan devrilen saksıları toplayayım en iyisi.

2 yorum:

julia dedi ki...

Tezi sanırım 9 günde filan yazdım. haha. o kadar dert edilecek bir şey değil
-depresyona girmiştim gerçi.Ama geçti. Yaparsın-
canımsın. Sonra yine içinde evlenme isteği oluşsun diye video paylaştım filan eheh. Yaprak çok güzel bi bak. İşim yok ya yazık bana.

yaprak dedi ki...

Senin verdigin gazlarla evlenecegim bu gidisle.Ama asla basty and husband gibi bir site acamayacagim.Naomi olamayacaksam neyleyim ben o evlilik kurumunu.