11 Haziran 2012 Pazartesi

    Yazmayalı, konuşmayalı bir ay bir hafta kadar olmuş. Bu süre içerisinde buraya yazmadığım, çok önemli bir şey olmadı hayatımda. Her şey aynı. Değişen tek şey hem beklenen hem de pek beklenmeyen bir şeyin gerçekleşmesi oldu aslında. Tüm yazı birlikte geçireceğiz diye sevindiğim şahsiyetin staj başvurusu kabul edildi. İyi bir şirkette staja başlayacak yazın. Ben de haftasonları gelsin de onu göreyim diye bekleyeceğim. İki aya yakın annemi,babamı ve Basty'i görmüyorum. Anneme 22'sinde geleceğim dedim. Aslında öyle de planlamıştım.Ama bu çarşamba otobüse atlayıp gitmeyi düşünüyorum.Süpriz yumurta olacacağım.21 Haziran'da bütünlemem var.Sınavlarım çakıştığı için birine giremedim ve mecburen bıraktım.Mantıktan bütünlemeye kalmazsam eğer gerçekten çok çok mutlu olacağım.Yarın son iki sınavıma da girince toplamda 2'si ödev 14 tane sınava girmiş olacağım ki 12 gün için-tatiller dahil- bu sayı gerçekten çok yorucu.Basty'i öpmeye,anneme sarılmaya ihtiyacım var.En nefret ettiğim insan tipleriyle dolu bir yere gideceğimi biliyorum.Her yaz aynı insanlar ve aynı samimiyetsizlikler.Bir bavul dolusu kitabım var.Okul bitmeden yapabileceğim son tatil bu.Dinlendiğim kadar verimli de geçsin istiyorum.
     Bir süre gazetesiz,habersiz rüzgarlı,aileli rakı-balıklı akşamlar istiyorum. Beni yalnız bırakmayın.

Hamiş: Mantıktan geçmem için bana şans dileyin.

2 yorum:

Zedka dedi ki...

Buralara bol bol gel Yaprak, buralar oralar gibi değil, olmamalı. Oralarda, o sevmediğin yerlerde var olup buraları boşlama, hayır.
Sınavların, ödevlerin, yolların ve planların için şans dilerim. Yanına aldığın kitapları da merak ettiğimi söyleyip gidiyorum.
içtenlikle.

yaprak dedi ki...

Unutuyorum buranin varlığını hep.Ama geliyorum,okuyorum.Yazmasam da geziniyorum.Sınavlardaki tüm şanslar bizimle olsun :) Yanıma aldığım kitaplar da hep burada sağda belirecek zaten :)