2 Mayıs 2012 Çarşamba

Hiç bilmediğiniz,merak da etmediğiniz Yaprak gerçeklerini sizinle paylaşmaya karar verdim.Bunun maddelerle kolay olacağını düşündüm.Başlıyorum:

  • Burçlara inanmıyorum.Ama başak burcunun düzen takıntısını hayatımda listeleme unsurunda tutuyorum.Her şeyi listeleyebilirim.Okumak istediklerimi,okuduklarımı,izlediklerimi,izlemek istediklerimi internet aracığılı ile listelemeden önce a4 kağıtlara yazıyordum sapık gibi.Hayatımda yapmak istediklerimi listelerim.Üniversite sınavını kazanmamda hayaller listemin önemli payı olmuştu.
  • Düzenli müzik dinleme alışkanlığından yoksunum.Takıntılı gibi sürekli aynı şeyleri dinliyorum.Birini keşfedince sömürüp sonra sıkılıyorum.Mp3'üm yok varın gerisini siz düşünün.
  • Bir şeyin çok istenince olacağına çok inanıyorum.Yıllarca kedim olsun istemiştim.Annem ise asla istemiyordu.İlk kedimizi liseye gittiğimde hiç planlı olmayan bir şekilde eve aldık ve bir daha da çıkarmadık.Ta ki o bizi bırakıp gidene kadar.İlk kedimiz aşıdan kaynaklı kanser oldu.Hayatımın en üzücü dönemlerinden biri 2010'du.Sonra Basty geldi.Doğurana kadar en çok seveceğim şey o sanırım.
  • 2007'den beri aynı kişiyle birlikteyim.2010 yılında ayrıldık.Dört hafta ayrı kaldıktan sonra barıştık.Hem aynı hem çok farklıyız.
  • Benden 9 yaş büyük bir ablam var.
  • Oje sürmediğimde tırnaklarımın çok çirkin olduğunu düşünürüm.
  • Sağ kulağımda beş delik var.Biri kıkırdağımda.16 yaşında kıkırdağımı deldirdiğimde herkesin en çok sorduğu soru canımın çok acıyıp acımadığı idi.18 yaşında burnumu deldirdiğimde aynısını burnum için sormaya başladılar.Hayır çok acımadı ve hayır hala acımıyor.Annem bu işlemleri eve gittiğimde öğrendi ve burnumdakini uzun süre kabullenemeyip kendince espriler yaptı.Şimdi alıştı.
  • Ocak ayına kadar gözlük kullanıyordum.Yaklaşık 9 senedir gözlerim bozuk.
  • Çocukluğum veteriner olmak isteyerek geçti.Bununla ilgili yazdığım bir kompozisyon okul gazetesinde yayınlanınca olacağımdan emin olmuştum.Ama matematik yoksunu olduğumdan ve fazla hassas yapamadım.
  • Ortaokulda kuşumuz öldüğünde okula gidemeyecek kadar ağlamıştım.
  • İki tane su kaplumbağası besledim.Tarçın ve Kimyon çok büyüyünce-akvaryuma büyük kalıyorlardı-petshopa geri götürmek zorunda kalmıştık.
  • Kitap ve kahve fotoğrafları çok hoşuma gidiyor.Klişe olduğunu kabul ederek bazen sevdiğim için fotoğraflarını çekiyorum.
  • Baharı seviyorum.Yazın sıcağından sıkılıyorum.
  • Kahveyi şekerli içiyorum.
  • Oburum.Asla ipince bir kız ol(a)madım.
  • Homofobik değilim.Ama benim de aşmam gereken şeyler var ve bunun için çabalıyorum kendimce.
  • Dile yeteneğim yok.Kelimeleri aklımda tutamıyorum.İngilizcem kötü.Başlangıç seviyesindeki Almancam da öyle.
  • Samimiyetsiz insanlardan nefret ediyorum.Sevmediğim insana nezaketen de olsa selam veremiyorum.Dürüstlüğün nezaketten daha önemli olduğunu düşünüyorum.
  • İnsanlara zarar verecek şekilde dedikodu yapan orta yaşlı adam ve kadınlardan nefret ediyorum.
  • Ne istediğini bilmeyen insanlardan nefret ediyorum.Kendim dahil.
  • Nuri Amca benim hayata inancımı özetliyor varlığıyla.Belki başka şeyler de kötü bir adamdır bilmiyorum.Ama ben onu ütopyamın merkezine oturttum.
  • İki ismim var.İlk ismim burcum.İlk maddedeki.İki isimli bir adamı seviyorum.
  • Alt dudağımda ben var.Onun üst dudağında,benimkinin tam üstünde.
  • Çocukluğum Vahşi Güzel dizisinin fanı olmakla geçti.Ama 18 yaşından sonraki fan hallerine asla anlam veremedim.Bir şeyin fanatiği olmayı de öyle.
  • İnsanlara çabuk güveniyorum.
  • İstediğim iki bölümü okuyorum.Birini diğerinden biraz daha çok seviyorum.
  • Limonlu ice tea benim için bahar demek.
  • Küçükken dansöz olmak istiyordum.Kuzenimin sünnettinde yere yatıp göbek atmaya çalışırken eziliyordum.Beyin yoksunuyum.
  • Okuma yazmam yokken ablamın günlüğünü okumak için çıktığım çalışma masasından düşerek kolumu kırdım.
  • Çakmak çakmasını yeni öğrenen kuzenimle koltuğun altına girerek onun koltuğu yakmasını sağladım.İkimiz de zor kurtulduk.
  • Özünde yaramaz,dışardan uslu çocuktum.Evlerden ırak çocuktum.
  • Bu yazıyı buraya kadar okuyan insan bence iyi bir insandır.
  • Aklıma gelirse ekliyeyim ben bu gereksiz bilgilerime yenilerini.
  • Bay bay şarkınız da bu: http://www.youtube.com/watch?v=9znJMAqOpA0&feature=endscreen&NR=1

6 yorum:

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

haha seni yiycem yaprak "Okuma yazmam yokken ablamın günlüğünü okumak için çıktığım çalışma masasından düşerek kolumu kırdım." bu ne?

Eylül Köksümer dedi ki...

okurken ortalara doğru neşeli bir kahkaha attığım doğrudur. kesinlikle paralel karakterler taşıyoruz emin oldum, bir kaç madde tümüyle aynı, mesela başak etkisi o her şeyin listesini yapmalar, ''madde madde önümde dizilsin de net görebileyim'' demeler.

bir de okurken sana kocaman bir sarılmak istedim, içimden sevgi taştı. bir kitap ya da film karakteri gibi seni izlemek, okumak o kadar zevkli ki, keşke bu konuda üretmek istediklerimi, tembelliğime yenilmeden çabucak üretip önüne serebilsem.

son olarak high fidelity'i izlemediysen, mutlaka izle, muhteşem listeler üzerine kurulu, geçen gece izlerken sen geldin aklıma.

yaprak dedi ki...

Zeynep,bunu yaptım gerçekten.5 yaşındaydım ve bu gerzekliği yaptım.

Eylül,filmi izlenecekler listeme aldım :) Ben tembel olduğunu düşünmüyorum hiç,yaptıkların öyle güzel ki onlar uzun zamanların işi bence.Seviyorum pek çok!

Zedka dedi ki...

Bloğuna da bir telafi yazısı gibi olmuş, uzaklığın ardından :)
Listeler listeler ... Yapılacaklar listesinde sildiğim her madde deli gibi mutlu eder beni de. Dansöz olmayı ben de isterdim. Anasınıfı öğretmenim bunu duyup beni 23 nisanda balerin yapmıştı. Basty, hiç gitmesin, dilerim. Ben babamın günlüklerini okurken anneme yakalandım ve annem günlükleri elimden alıp beni odaya yolladı. Bir müddet sonra -babamın yazısını anlayamamış olacak ki- yerlerinin neresi olduğunu bilmediğinden benden yardım istemek zorunda kaldı. :)

şarkı çok hoş, naif.
hoş kal.

Aylak Kedi dedi ki...

ahahah inan ki şu çakmak çakmasını yeni öğrenen kuzeninle yaşadığın macera benden tam bir kahkaha aldı. bu maddelerden sonra da sana olan sevgim ikiye katlandı.

banyosuyu dedi ki...

Samimiyetsiz insanlardan nefret ediyorum.Sevmediğim insana nezaketen de olsa selam veremiyorum.Dürüstlüğün nezaketten daha önemli olduğunu düşünüyorum.

hiç beceremiyorum ben de politik olmayı.babamın oğlu olsa yapamıyorum.o yüzden çevresindeki herkez tarafından sevilen biri olmadım hiç. ama umrumda da olmadı.ben dürüsttüm sonuçta.onlar riyakar :)
ne çok başak mışık :)