27 Nisan 2012 Cuma

   Sabah son sınavın güneşine uyandım.Otobüste Allah'ım bahar geldi diye içimden dans ettim kimse görmedi.Otobüsten inerken yaşlı bir teyze yüklerimi taşımama yardım eder misin dedi.Ederim tabi ki dedim.Tramvaya kadar muzla yüklü poşetini taşıdım.Sınava girdim.Sınavdan çıktım.Beşiktaş'a geldim.O'nu bekledim.Geldi.Her görüşümde yıllardır görmemişim gibi oluyorum.İlk önce sakallarını hissediyorum,sonra kokusunu.Yemek yedik,güldük.Sınavlarımın bitmiş olmasının verdiği rahatlıkla eve yürüdüm.Yolda Eylül'ün attığı o güzel mesajı okudum.Af örgütünden bir çocuk yine yolumu kesti ve ben takip ettiği söylediğimde bana kozmos seni korusun dedi.O an gülümsedim ama şimdi düşününce ne tatlı bir cümle kurmuş.Kontör alırken,elinden fişi aldığım kız ''Ellerin ne kadar soğuk.'' dedi gülümseyerek.Güldüm.Üşüdüm de biraz dedim.Eve geldim.Sokakta hapşuran annemin sesini duydum.Şimdi kapkara olan şimşekli,gürültülü havada dondurmamı yerken bunu yazıyorum.He unutmadan içimdekş Pollyanna size selam söyledi.

1 yorum:

Merve dedi ki...

o polyanna bu aralar herkesin içinde dolaşıyor, yaz geliyor ya ondandır bu neşe :)