1 Nisan 2012 Pazar

Hasta oldum blog.
Rembrandt sergisine gittik dun.Ciragan'dan Kurucesme'ye kadar yuruyunce Oldu galiba.
Bugun de Sel oyununu izledim sonra o bitince Ben Bertolt Brecht'i izledim.Ama 8'deki oyunu 8 bucukta sanmamla,8de istiklal'de kosmam bir oldu.Yalniz degildim gerci.5 insan kostuk.Diz alti etegim vardi benim.Acilmadi.Ama yine de laf attilar.Cunku erkekler onlerindeki et parcasi yuzunden kendilerini dunyanin hakimi saniyorlar.Aklima Hard Candy filmi geldi.2 hafta sonra sinavlarim baslayacak.hic hazir degilim.Bugun beni heyecanlandiran bir sey oldu.Eylul sayesinde.Bugun yagmurda islanan kopekleri gorunce,aklima dun bebek'te gordugum cins kopekler geldi.bir kez daha nefret ettim.Cins diye alinan kopekler veya sirf pahali diye alinan arabalar.bazen dunyadaki en aptal insanlarin bu ulkede yasadigini dusunuyorum.Bu ulkede yasamak bana bazen cok agir geliyor.Neyse ben tylol hotimi icip uyuyayim.nasil olsa yarin her sey eskisi gibi hatta eskisinden de kotu olacak.

2 yorum:

julia dedi ki...

'Ben Bertolt Brecht' nasıldı?Çok merak ediyorum.Ankara'ya turneye de gelecekler,vizelerime denk geliyor.

Bir de yapmam gereken şeyler sıralamasında Genco Erkal'ın herhangi bir oyununu izlemek en üstte duruyor.-ki kendisini çok seviyorum,oyunculuğuyla birlikte.canım-

yaprak dedi ki...

Fazla didaktik olmakla birlikte güzeldi.Gündeme dair göndermeler vardı.Kabare olduğu için de keyifliydi.Ama her şeyden önemlisi Genco Erkal'ın kendisi bir görsel şölen zaten.Ben bir tek Nereye Gidiyoruz'u izleyemedim oyunlarından.Bence de mutlaka izle.74 yaşında olduğuna inanamıyor insan.