24 Mart 2012 Cumartesi

Maddedeyim Deva Bulmam

  • Televizyon ve dizilere bok atan ailemin pür dikkat sörvayvır izlemesini aklım almıyor.
  • Bu sene de film festivaline bilet bulamadım.Dört koldan bilet satışı yapıyorlar.Biletix var,lale kart var,gişeler var.Var da var.Bana kalan da yer yok cevabı.
  • Baharın mont beni hali beni hep çok üzmüştür.
  • Çakışan derslerim nedeniyle amip gibi bölünürken,vize döneminde ne halt edeceğim sorusu içimi şişiriyor.
  • Şu sıralar kendimden hiç hoşlanmıyorum.Bak bu yazdıklarım da çok salak mesela.
  • Sanırım internet bağımlısıyım ve bundan da hiç hoşnut değilim.
  • Uyku problemim nedeniyle,gitmediğim,gidemediğim yerlerden de hoşnut değilim.
  • Bu ayın en güzel yanı izlediğim oyunlar oldu.
  • Özel hayatımızın içine ediyoruz farkında mısınız?
  • Yavaşça bilgisayarımı kapatıp giderken şunu söylemek isterim ki bir kitap uyarlaması olan İçinde Yaşadığım Deri çok acayip bir film.Filmle ilgili olarak izleyen erkek arkadaşımın ben çok gerildim izlerken demesi de üstüne tez yazılacak bir konu.İzleyenler ne demek istediğimi anlamışlardır.
  • Gittim.

4 yorum:

Zedka dedi ki...

onlar göz gezdiriyordur, zaplarken takılmışlardır ya da ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardır (!)
anlamıyorum, millet gişenin önünde mi yatıp kalkıyor?
kendini sev, ben senin o küt saçlarını seviyorum.
içinde yaşadığım deri, not aldım.

yaprak dedi ki...

Yok ciddi ciddi izliyorlar.
İstediklerime bilet bulamadım ben.Gişede beklemeyi göze alamadığım için de olabilir tabi.
Teşekkür ederim çok.:)
Film çok ilginç gerçekten.

Eylül Köksümer dedi ki...

''özel hayatımızın içine ediyoruz farkında mısınız?''

bu satırını okuduğum günlerde, o günleri tahmin edersin, yaşadıkların bir sayfada yazılmış biçimde karşına çıkar, ve altına yorum yazmaya kalkıp hiçbir şey yazamazsın. ''katılıyorum'' yazsan saçma olur, ''ağzına sağlık'' yazsan, yok o da kesmiyor.

neyse ki o günler geçti, bu sayfaya geri döndüm kafam daha aydınlık. düşündüklerimi burada okumayı seviyorum.

yaprak dedi ki...

Ben de yazdıklarında kendimi bulmayı seviyorum.Burada olmamın en büyük nedenlerinden birisin sen.