28 Mart 2012 Çarşamba

Tarihe Not.

 Dün  uluslararası af örgütü'nün bir gönüllüsü beni durdurdu ve bilgilendirmek istediğini söyledi.Durdum.Dinledim.Sonra LGBT bireylerin yaptıklarını yakından takip ettiğimi,uluslararası af örgütü'nün yapmış olduğu çalışmalardan haberdar olduğumu,hazırlanan videolardan bir çoğunu facebook hesabımda paylaştığımı söyledim.Karşımdaki insanın ne kadar mutlu olduğunu size anlatamam.Ben de bir trans erkeğim diye devam etti o,sonra heteroseksüel olduğumu öğrenince daha da mutlu oldu.Çünkü ''dışarıdan'' biri olmam bu durumda daha da anlamlıydı onun için.Kimse ilgilenmiyor,dinlemiyor bile dedi.Ben dün onun haklarına duyduğum saygıyı ve bu hakları korumak için elimden geleni küçücük de olsa yaptığımı onunla paylaştım.Dünya'nın en güzel gülümsemelerinden birini hediye etti o da bana.

5 yorum:

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Sayfanı keşfettiğime sevindim canım..
Takibindyeim.
Sevgiler.

Eylül Köksümer dedi ki...

yaprak, senin bu yazını okuduğumda aklımda bir proje canlandı. ufacık bir şey. yazı ve resim içeriyor. portreler ve hayatlar içeriyor. hiç büyütmeden kafamızda, yapıversek ya bunu. o bahsettiğin gülümsemeler epey artabilir.

yaprak dedi ki...

Eylül,sunduğun her teklif koşulsuz kabulümdür.Çok heyecanlandım.Konuşalım bunu hemen bence

banyosuyu dedi ki...

Çok güzelsin herzamanki gibi :)

yaprak dedi ki...

Ben ne cok ozlemisim yorumlarini,dunyalar guzeli anne :)