20 Şubat 2012 Pazartesi

Lalalalabipbip

  •    Yanyana açılan sekmeler,kafada planlar,elde ajanda. Şubat için geçerli olan bu üçlü martta da geçerli olacağa benziyor. Ama ne derece uyabilirim/uyabiliriz orası meçhul. Para bir şeylere yetse öbür taraftan açık kalıyor hep. Neyse ki öğrenci indirimi diye bir şey var dedikten sonra okulun bitmesine kalan bir yıl ''daaank'' diye düşüyor bir jeton edasıyla. 
  • Çocuk sevmiyorum. Kimisi bu cümleyi duyunca tek kaşını havaya kaldırıp ''Çocuk sevilmez mi hiç?!'' diyebilir. Ama ben sevmiyorum. Bebekleri evet, ama ilkokul dönemindeki bir çocuğu sevmem pek mümkün olmuyor. O büyük dişler ve bilmiş tavırlar... Resmen faşizan yorumlar yaptım. Neyse,diyeceğim esas olarak Sineklerin Tanrısı'nı sırf bu nedenle bitiremeyip yarım bırakmamdı.
  • Bugün Drive'ı izledim. İmdb'de 8.0 almış. Dedim neymiş bir bakayım. I ıh.Sevemedim kara gözlüm.Ne Ryan Gosling'in cool tavırları,ne Carey kardeşimizin kaşık suratı filmi sevmemi sağlayamadı.Kanlı sahneler akla Tarantino'yu getiriyor.Ağır çekimli sahneler de hoş.Ama yine de izlerken çıkardığım püüf'lere engel olamadım.Bol kanlı,arabalı filmlerden hoşlananlar çok sever ama.

Hiç yorum yok: