19 Şubat 2012 Pazar







!F başladı. İki filme bilet almıştık. Bunlardan ilki bugün izlediğimiz Çocuk Gelin+Evcilik'ti. Çocuk Gelin bittikten sonra Evcilik başladı. Tahmin edebileceğiniz gibi erken yaşta evlendirilen kadınların hikayesini anlatıyordu. Neza,Feride ve Şaziye. Hikayelerini kendi ağızlarından dinlediğimiz bu kadınlar toplumun en önemli sorunlarından birine ışık tutuyorlar. Bingöl Elmas duygu sömürüsü yapılmadan, yalnızca gerçeklerin yansıtıldığı, içten bir belgesele imza atmış. Bingöl Hanım mail adresini verdi istenildiğinde gösterim yapmaktan memnuniyet duyarız diyerek. Ben okulda gösterilsin çok istiyorum. Ama dekanlığın onaylaması konusunda şüphelerim var. Neyse konuyu dağıtmadan, söyleyeceğim o ki 25 Şubat 19.00'da Cinebonus Maçka G-Mall'da, 1 Mart 17.30'da Ankara AFM Cepa salon 2'de, 3 mart 15.30'da İzmir Cinebonus Kipa Extra Balçova Salon 2'de oynamakta. Biletleri almak konusunda Mybilet kolaylığı da var. Tavsiyedir.

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

cumartesi ve pazar günleri gittiğim iki filmde, gözlerim faltaşı gibi açılmış seni aradım. ama hangi filmlere girdiğimi bilmiyordum, biletler arkadaşımın seçimiydi, senin orda olman da ufacık bir ihtimaldi. yine de her an seni görüp ''yapraaaak'' diye bağrınmak üzere hazırdım :)

yaprak dedi ki...

Yarın ve Cuma günü de orada olacağım.Aslına bakarsan sürekli Taksim ve Beşiktaş'ta olan bir insan olarak nasıl karşılaşmadık bugüne kadar hala anlamadım.Doğru anı bekliyoruz sanırım. :)