21 Şubat 2012 Salı

ÇÜRÜK-The Pink Report



     Bugün !f İstanbul'da Gökkuşağı Filmler kategorisinden Çürük'ü izledim. Salonu terk eden insanları anlamaya çalışarak... Bir çift ve iki kız salonu terk etti.Garip olan konusuna bakmadan bilet almalarıydı sanırım ya da rahatsız olacaklarını hesaba katmadılar .Bilemiyorum,insanlar gerçekten garip.
      Çürük uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi. Kuir'de gösterimi yapılmıştı. O zamandan beri İstanbul'da bir şekilde gösterimi olmasını diliyordum. Çürük eşcinsellerin askere gitmemek için almaları gereken çürük raporu ile ilgili bir belgesel aslında. Yönetmen Ulrike Böhnisch 2008-2009 yıllarında Bilgi Üniversitesi'nde eğitim almış. Bu sırada askerlikle ilgili bu olay dikkatini çekmiş. Daha sonrada ilk uzun metrajlı filmi olarak Çürük'ü çekmiş. Yarın da Çürüğüm,Askerim,Reddediyorum'u izleyeceğim. Ondan da bahsederim. Unutmadan izlemek isteyenler için Çürük 24 Şubat 13.00 Afm Fitaş'ta bir kez daha gösterilecek. İzmir ve Ankara'da ise gösterimi !f kapsamında bulunmuyor.

Hiç yorum yok: