16 Kasım 2011 Çarşamba

 951.kaydımmış bu benim.Adresimi değiştirmemle birlikte daha düzgün şeyler yazacağımı düşünenlere buradan el sallıyorum.Günlerim bir o sınava girmekle bir bu sınava girmekle geçiyor.Bugün ilk tiyatro eleştirimi yazmış bulunuyorum arkadaşlar.Çok yapısalcı bir bakışla yazamadığım için alacağım nottan pek umutlu değilim.Fekat mavi gözlü hocama yandal öğrencisi olduğumu belirttiğim için kendisinin kağıdımı anlayışla karşılayacağını umuyorum.(!). Şu sıralar şekerim hep düşük.Biliyorsunuz bu bahanelerle pastahane yolları aşındırıyorum.Ama kendimi tuttum.Dedim ''Yaprak yapma.Sonra arkası kesilmiyor.İçine sığamadığın pantolonlarla bakışma yeniden.'' ve direk eve geldim.Ayrıca bugün okulda çiğköfte satıldı.Prensip sahibi bir çiğköftesever olarak Çiğköftem'e ihanet etmedim.Ama onda da bir aklım kaldı.
 Aklımda kalan bir diğer şey de okuyamadığım kitaplar.Sınavlardı,okul yoğunluğuydu derken aylardır elimdeki kitabı bitiremedim.Bu arada Dorian Gray'in Portresi yıllarca sansürlü şekilde yayınlanmış.Yeni basımlar sansürsüz olacakmış.Benim okuduğum da sansürlü mü çok merak ediyorum.Eskiden burada hep kitaptı,filmdi tanıtıyordum.Sonra nedense bundan rahatsız oldum.Ama sonra gittiğim oyunlara sıcağı sıcağına yazdığım eleştirilerin benim açımdan da iyi olacağına karar verdim.Yakınlarda gideceğim oyunu anlatmaya çalışacağım.Sırf kendim için yani.Böyle işte.197 kişiden biri isen umarım güzel bir gün geçirmişsindir sevgili izleyici/okuyucu.Buradan hep birilerine seslenme ihtiyacı duyuyormuşum gibi oluyor.Ne bileyim.Neyse,sonuçta kendi ismini görünce canı yaprak sarma isteyen bir insanım ben.Çok ciddiye almayın beni yani.

3 yorum:

julia dedi ki...

şimdi ben takıntılı bir insan olduğum için 'pantalon' değil;'pantolon' diye düzeltme ihtiyacı duyuyorum.
Ayrıca Zenne !f İstanbul'da 25 şubat gibi bir tarihte gösterilecekmiş,ve yarışacakmış.umarım kazanır da bir şeyler artık daha güzel bir hal alır.yönetmenleri ve oyuncuları muhteşem insanlar bunu da buradan söyleyeyim.otur,sabaha kadar susma
ve az önce incecik sarılmış yaprak sarması yedim.seni andım

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

"ismini görünce yaprak sarma isteyen biriyim ben" hahahaha ölücem galiba.

yaprak dedi ki...

Dur hemen düzeltiyorum.13 ocakta gösterime girecekmiş.Heyecanla bekliyorum.Daha çok var ama olsun.

Zeynep,tanısan çok seversin beni.